Munkakeresésről, felsőfokon

Munkakeresésről, felsőfokon

Hogyan ne küldjünk emailt a jelentkezőnek?

2024. február 06. - d2jangyu

Van, amikor a web3 az annyira trendi, és rendi, hogy elfelejtődik, mi is az adatok felhaszálásának lényege. Tehát az, hogy a megfelelő elérhetőséget a megfelelő helyen és időben használjuk fel!

Szóval, adva van egy techcég, egy bizonyos újhullámos, betazxy generációs firma. Elküldöm nekik az önéletrajzom. Ám a honlapon másik emailcímet adtam meg.

brett-jordan-lpzy4da9aro-unsplash.jpg

Photo by Brett Jordan on Unsplash

Természetesen nem kapom meg az állást. De! Lehet találgatni, melyik emailcímet használták fel. 3...2... 1... Igen, pont azt, amihez nem adtam a hozzájárulásom. Rákérdezek, mégis hogy a lótúróba képzelik ezt, minek adtam meg akkor a form-ban azt az email-t, amire vártam volna az elbocsájtó szép üzit: mert hát mindenki rosszul adja meg, ezért úgy gondoltam, hogy... válaszolta a levélküldő.

Aha, értem. Vagyis azt, hogy tökmindegy, mihez adjuk a beleegyezésünket, azaz a consentet, az smafu, ha a nagyok úgy csinálják, akkor a kicsik is csinálják úgy, nem? 🤷🏼‍♂️

dj.

A bejegyzés trackback címe:

https://szkorkard.blog.hu/api/trackback/id/tr4318311511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása